Tutti Fruity (Nyum2)

السلام عليكم dan salam sejahtera!

Miss Iza harap uols semua sihat dan ceria harini..
hmm.. harini nak cerita pasaipaa ya?? hehe.. haritu Miss Iza ada join program under HEPUM, Unit Luar Kampus Uni. Malaya, yakni Program SURVIVAL LUAR KAMPUS..

haa..nak tau, program ni sangat2 lah best dan superbbb!! tak terkata..
Tapi kat sini bukan nak cerita pasal pgrm ni.. cuma kesan daripada pgrm ni.. haa.. kami dah creat group khas unt peserta2 Survival.. dan di sini kami semakin akrab dan rasa sayang pada adik2, dan teman2 seangkatan pun semakin mendalam..cheewah ayat..xbole blah..haha

Taktau mana datang cerita pasal Tutti Fruity ni haa.. eskrim yang yummy2..(hihi tau2 je yummy2 padahal xpenah makan pon sblom ni..) then asyik2 sebut2 Tutti Fruitty at last.. tiba2 rezeki datang bergolekk..yeaahh!! En. S Shamsudin nak belanja Miss Iza n da geng mamam Tutti Fruityyy.. sukaaaaaaa !!!!
dan alangkah beruntungnya Miss Iza dan kawan2 yang xbalik dapat mamam TF yg ternyata mmg
DAEBAKK !! ehem, special thanks to Tuan yang baik hati belanja all of us (Miss Iza, Jj, Masna & Fendi)

# Ni kat depan kedaii
a bit smoky right?? ala2 kat korea kononnya..haha
Padahalnya baru keluar dr dalam tu haa..sejukkk !! Mr. Kamera pon dah kesejukannn~berembun kott..hehe

#sebelum masuk tu..jumpa Fendy (siap buat gaya "fendy fendy fendy"..hehe)
#ni la Fendy.. Diva youu.. :)


 #Waktu makan2 dalam cafe Tutti Fruity~nyum2!
# haa,,ni la dia HERO kami pada hari kejadian.. hihi
En. S Ramlee & En. Khairul.. apapun, thnx sbb sudi belanja! Nyum2! :)


#Pics yg di snap sepanjang tempoh kejadian~ 
pssstt~haritu ada org xpuas hati sbb Miss Iza upload pics mereka2 ini shj.. x aci kata mereka..so, Miss Iza upload siiikit la pic yg ada muka Miss Iza yg xberapa nak cun ni haa.. hihi :P


# haaa.. snap2 laa puasss2..

#Oh My... Nyum3!!

 # Miss Iza & JJ ~ ada gaya kembar dak? bukan apa.. haritu time pgrm ada orang terrrsalah orang..hehe

#En. Khairul @ Nualis Zarai kiterrr & Mr. dIVA 

# Miss Iza & JJ (hajat nak yg bosau tu haa..kihkihh) :P


#Masna & Jj :)
haa.. hat ni sbnarnya before bertolak..tgah tggu lif pon menyempat lagikk..aiyokk

#Kesudahannya.. lepasni no tutti fruity.tutti fruity dah on fb..hihi
but still can make noise "nyum3'' kaannn?? heee!

oklah..stop kat sini dulu..nanti Miss Iza sambung cotcet cotcet ye!

do take care urself n happy happy happy smile alwayss..
Regards,

Wednesday, 8 February 2012

Tutti Fruity (Nyum2)

السلام عليكم dan salam sejahtera!

Miss Iza harap uols semua sihat dan ceria harini..
hmm.. harini nak cerita pasaipaa ya?? hehe.. haritu Miss Iza ada join program under HEPUM, Unit Luar Kampus Uni. Malaya, yakni Program SURVIVAL LUAR KAMPUS..

haa..nak tau, program ni sangat2 lah best dan superbbb!! tak terkata..
Tapi kat sini bukan nak cerita pasal pgrm ni.. cuma kesan daripada pgrm ni.. haa.. kami dah creat group khas unt peserta2 Survival.. dan di sini kami semakin akrab dan rasa sayang pada adik2, dan teman2 seangkatan pun semakin mendalam..cheewah ayat..xbole blah..haha

Taktau mana datang cerita pasal Tutti Fruity ni haa.. eskrim yang yummy2..(hihi tau2 je yummy2 padahal xpenah makan pon sblom ni..) then asyik2 sebut2 Tutti Fruitty at last.. tiba2 rezeki datang bergolekk..yeaahh!! En. S Shamsudin nak belanja Miss Iza n da geng mamam Tutti Fruityyy.. sukaaaaaaa !!!!
dan alangkah beruntungnya Miss Iza dan kawan2 yang xbalik dapat mamam TF yg ternyata mmg
DAEBAKK !! ehem, special thanks to Tuan yang baik hati belanja all of us (Miss Iza, Jj, Masna & Fendi)

# Ni kat depan kedaii
a bit smoky right?? ala2 kat korea kononnya..haha
Padahalnya baru keluar dr dalam tu haa..sejukkk !! Mr. Kamera pon dah kesejukannn~berembun kott..hehe

#sebelum masuk tu..jumpa Fendy (siap buat gaya "fendy fendy fendy"..hehe)
#ni la Fendy.. Diva youu.. :)


 #Waktu makan2 dalam cafe Tutti Fruity~nyum2!
# haa,,ni la dia HERO kami pada hari kejadian.. hihi
En. S Ramlee & En. Khairul.. apapun, thnx sbb sudi belanja! Nyum2! :)


#Pics yg di snap sepanjang tempoh kejadian~ 
pssstt~haritu ada org xpuas hati sbb Miss Iza upload pics mereka2 ini shj.. x aci kata mereka..so, Miss Iza upload siiikit la pic yg ada muka Miss Iza yg xberapa nak cun ni haa.. hihi :P


# haaa.. snap2 laa puasss2..

#Oh My... Nyum3!!

 # Miss Iza & JJ ~ ada gaya kembar dak? bukan apa.. haritu time pgrm ada orang terrrsalah orang..hehe

#En. Khairul @ Nualis Zarai kiterrr & Mr. dIVA 

# Miss Iza & JJ (hajat nak yg bosau tu haa..kihkihh) :P


#Masna & Jj :)
haa.. hat ni sbnarnya before bertolak..tgah tggu lif pon menyempat lagikk..aiyokk

#Kesudahannya.. lepasni no tutti fruity.tutti fruity dah on fb..hihi
but still can make noise "nyum3'' kaannn?? heee!

oklah..stop kat sini dulu..nanti Miss Iza sambung cotcet cotcet ye!

do take care urself n happy happy happy smile alwayss..
Regards,